Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

poniedziałek, 27 maja 2013

Urodzinowe rozdanie u Qsłoncu

Witajcie i tak oto zbliża się koniec pierwszego roku mojego blogowania. Dzięki Wam staję się  lepsza w tym co robię. 

Candy ogłaszam również ze względu na kilka innych czynników.
Po pierwsze 27 czerwca będzie równy rok od pierwszego posta, jak już wspomniałam powyżej!!
Po drugie jest to mój 100ny post!
Po trzecie liczba obserwatorów przekroczyła setkę!!
Po czwarte liczba komentarzy też liczy setkę!!

Ha jak tu nie kochać liczbę 3?? Jest to moje też 3 rozdanie :P



Zasady:
1- dzielimy się informacją za pomocą banerka z linkiem zwrotnym
2- dołączamy do obserwatorów lub obserwujemy dalej ;P



84 komentarze:

  1. Zapisuje się :) I gratuluje pierwszej rocznicy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się ustawiam:)i życzę następnego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się dołączę :) Gratuluję i życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie dziękuję za zaproszenie , oczywiście ,że chętnie się zapiszę ... Gratuluję rocznicy ja mam pół roku dopiero za sobą

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 to był mój numer w dzienniku ;D Aż do 2 klasy liceum... Chętnie wezmę udział. Gratuluję urodzin i cyferek ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się z chęcią zapisuję i gratuluję roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do zabawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie biorę udział w zabawie i gratuluję roczku :) Oby więcej takich rocznic było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co mi tam zapisuję się... zacna rocznica, więc gratulujemy i życzę ogromu powtórek rocznicowych

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja z miłą chęcią się zapisuje, o gratuluję tylu fajnych okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zapisuję..Życzę kolejnych udanych sukcesów blogowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią się zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja się piszę :) obserwuję dalej i banerek wrzucam standardowo w zakładkę "konkursy wyzwania i zabawy"
    trzymam kciuki bo scrapki cudne :)
    pozdrawiam!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się z przyjemnością zapisuję :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuje sieeeeee :D trzeci raz sie zapisuje u Ciebie na candy :) banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam i mam nadzieje ze tym razem mi sie udaa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również ustawiam się w kolejce ;)
    banerek na pasku bocznym http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Winszuję wszystkich cyferek :D
    I ustawiam się do kolejki, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również się zgłaszam. Piękne rzeczy robisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I obserwujemy i informujemy i jeszcze na losowanie z niecierpliwością oczekujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Poogonkować nigdy nie zaszkodzi, zwłaszcza po TAAAKIE słodycze, zwłaszcza w TAAAAKIEM towarzystwie a już zwłaszcza jeśli to jest ogonek Qsłońcu:-) Czyli cel, okoliczności i miejsce przednie:-) W wolnej chwili, a także jeśli Ci się spodoba to co zobaczysz, zapraszam bardzo ciepło na Nie Tylko loteryjkę, potrójną! skoro już lubisz cyfr 3!, a w niej książka, coś dla dzieci a także niespodzianka:-) strzepki-okruchy.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło gratulując Tych Wszystkich Wielkich Okoliczności Candy! I oby tak dalej i oczywiście Sto Lat Blogowania!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. też chętnie dołączę - właśnie skończyłam oglądać wszystkie posty. Jest na co popatrzeć. Gratuluję i życzę dalszych pełnych weny twórczej lat :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja chętnie przyłączę się do kolejki:)
    Gratuluję roczku:) Piękna okazja do świętowania:)
    A tak przy okazji zapraszam do mnie na konkursik i słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję się ;)
    http://tajemnicza18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję juz dawno wiec tylko się dopisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też melduje się na posterunku dla ŁASUCHÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna obserwuję i ponownie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Może do trzech razy sztuka :) Banerek dumnie dynda na blogu, obserwuję niezmiennie :)
    I choć jeszcze rok nie minął życzę Ci, by pasja nie słabła dostarczając nowych pomysłów, chęci i zleceń :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  29. Dalszego, pełnego satysfakcji i radości blogowania życzę! Obserwuję od dawna. Reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, gratuluję roczku i takich rekordów w jakże krótkim czasie! Ale nic dziwnego, bo Twoje prace są rewelacyjne. Życzę jak najwięcej czasu w kolejnym roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się zapisuję i gratulacje z okazji rocznicy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Serdeczne gratulacje z okazji rocznicy Kochana :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżającego się roczku bloga!!
    Gratuluję również tak wielu osiągnięć!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli chodzi o candy to się skuszę...
    Wreszcie obczaiłem jak dawać banerki w pasku bocznym ;D
    Tak więc w pasku bocznym banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. też się zapisuję :)
    http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  36. Same słodkości serwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Istne szaleństwo :D a u Ciebie kolejne Candy, z ślicznymi wycinankami i przepięknymi Papierami :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję rocznicy ! Chętnie tez ustawie sie w kolejce po te cudowności !
    Pozdrawiam !http://sabinkawoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam,gratuluje tylu pieknych rocznic a jak moge to sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. To jeszcze ja... Ja też... ja też chcę... ;-)))
    Póki co sobie postoję ;-)))
    Buziaki i słonecznego dzionka

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja także się ustawiam w kolejce, obserwuje nadal :) Pozdrawiam http://www.mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie się zgłaszam bo papiery są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. No cudne słodkości nam tu serwujesz kochana :))) Jako żem scraperka, mowy nie ma, abym obojętnie koło takich przydasi przeszła ... :))) hi hi
    Zatem w ogonku się grzecznie ustawiam i na cud w losowaniu liczę, bo niestety ... szczęście w tych naszych zabawach zwykle szerokim łukiem mnie omija !
    Banerek już u mnie, no i rzecz wiadoma ... obserwuję :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję tylu rocznic:) chętnie zaopiekuję się słodkościami:) i zapraszam do mnie na candy.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie się zapiszę :) Banerek umieściłam na blogu http://lacusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje roczku na blogu i zapisuję się w kolejce :)
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakoś nie wierzę, że uda mi się tak szybko wygrać kolejne Candy. Jednak kolorystyka jest tak kusząca, że spróbuję i ja ;))))

    OdpowiedzUsuń
  48. To i ja stanę w kolejce :) banerek na www.madziorek1.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluę roczku i oby tak dalej:) Chętnie wezmę udział w kolejnym Twoim Candy może tym razem się uda:) Pozdrawiam serdecznie
    ikartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cichutko i niezauważalnie zostawiam swój ślad tutaj..Obserwuję już długo, Ty wiesz...:)Gratuluje Ci serdecznie 100 posta, wspaniałego roku...życzę Ci wspaniałych prac, cudnych ludzi na Twojej drodze i samych sukcesów..
    http://kleksowy.blogspot.com/ - tam Twoj banerek z Twoim Candy:)
    Pozdrawiam


    ps. Gratuluję ostatniego wyróżnienia, Ty wiesz gdzie:)).. :)))cieszę się, że mogłam coś więcej przeczytać o Tobie :)Pozdriownionka ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwatorem jestem już jakiś czas. banerek wklejony. gratuluję setnego posta i życzę następnych setek :
    Zapraszam też do siebie na małe co nieco: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się, może tym razem mi się uda?

    OdpowiedzUsuń
  53. zgłoszę się a co ;)
    banner: bookiatryk.blogspot.com
    obserwuję jako: I am no one

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja także się zapisuję na twoje piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  56. Także z chęcią dołączę do zabawy:) banerek na blogu http://kabis-kartki.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę inspiracji oraz dużo radości z tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  57. ustawiam sie i ja szybciutko :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. To i ja stanę w kolejce. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. No cóż..., raczej nie mam szczęścia w losowaniach ;) ale na takie cudne "przydasie" jednak się zapiszę... - może tym razem...
    Gratuluję pięknych rocznic i wspaniałych prac :)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudne candy :) i gratuluję roczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też chcę :) Grzecznie poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie się zapisuję:) mój mail t.awanturnica@gmail.com
    baner na gatki-szmatki.blogspot.com
    obserwuję jako Łucka

    OdpowiedzUsuń
  65. A co mi tam, i ja się zapiszę na tew wspaniałości :)
    Banerek na pasku bocznym już umieszczony:
    http://evebellart.blogspot.com
    Do obserwatorów z miłą chęcią dołączyłam :)
    I do siebie na Candy również zapraszam:
    http://evebellart.blogspot.com/2013/06/przepisnikowe-candy.html
    Pozdrawiam :)))
    EveArt

    OdpowiedzUsuń
  66. Również dołączam :) Baner znajduje się na stronie http://edi-pocztowki.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Edi

    OdpowiedzUsuń
  67. Dołączam i chętnie zaopiekuję się tymi pięknościami :)
    http://beatka2041.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajnie mieć takie potrójne powody do candy :)
    Chętnie stanę w kolejce po te słodkości.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych.
    Z przyjemnością pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratulacje:)
    obserwuję jako Sabii
    baner na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z przyjemnością dołączę do zabawy:) Gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych inspiracji i pomysłów na realizację swoich blogowych marzeń:)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Staję w kolejce i gratuluję wyników oraz roczku na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  73. warunki spełnione
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratulacje rocznicowe ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. PIękne efekty w tak krótkim czasie :)
    Staję w kolejce po cukierki, życząc kolejnych sukcesów i nieustającej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję roczku i życzę dalszej tak pięknej weny,pięknie tworzysz i na pewno będę zaglądać.Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też się zapisuję i gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. o maly wlos a mnie by tu zabraklo :) w ostatniej chwili dolacze do zacnego grona liczac na odrobine szczescia choc ostatni rzadko wygrywaja :P pozdrawiam

    i zapraszam na sutaszowe candy u mnie (chocby na prezent by miec :))

    OdpowiedzUsuń
  79. kurcze spełniłam te dwa warunki ale zapomniałam się wpisać na listę :( szkoda
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluje i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń