Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

piątek, 17 maja 2013

42. Dziecięca w koronkach i tiulu.

Na Diabelskim Młynie nowe wyzwanie  mapkowe z Martą z magicznej kartki. Wygrać można cudne papierki i nie tylko!
Mapka bardzo fajna, miła i przyjemna. Dodatkowo musi to być praca na ulubionych papierach (z uzasadnieniem wyboru) oraz na niej powinien się znaleźć motyl i minimum 3 kwiatki :) 
Ja wciąż testuję papiery i nie mam do końca ulubionych takich całkiem najulubieńszych. Wybrałam jednak kolekcję w "tiulu i koronkach" z Rae ponieważ są delikatne i pasują do wszystkiego! 




Kilka osób prosiło mnie o kurs na kwiaty wiśni. Bardzo dobrze objaśniony kursik znajduje się o TUTAJ

Dziękuję za to że mnie odwiedzacie i pozostawiacie ślad po sobie w komentarzach. Jesteście machiną która mnie napędza do działania :)

6 komentarzy:

  1. Świetna, delikatna praca! Ozdoby piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna! Ciekawie zinterpretowałaś mapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tiulu i w koronkach to mój najulubieńszy papier;p;) piękna praca;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ słodko, delikatnie i lekko! bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń