Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

poniedziałek, 27 maja 2013

89. Mozaika dla Kochanej Babci

Witajcie. Dzień mamy zakończył się wczoraj a ja dziś mam dla was kartkę dla Babci oraz zapraszam na  CANDY u mnie!


Mozaikę zrobiłam z odrzutów z wykrojnika z domkami.


Przywieszone serduszko by wyrazić najgłębsze uczucia :) oraz 3 koraliki na sznureczku.


Bardzo lubię takie napisy i inne ozdoby z tekturki. Koraliki (oczywiście 3! :p ) na końcu sznureczka.

Zgłaszam ją na wyzwanie

Dziękuję za każdy dzień i chwile którą spędzacie u mnie :)

27 komentarzy:

  1. Sama robiłaś to tło? Czy to już taki papier był... Mega genialny :D Śliczny kwiat... I oczywiście piękne rozcięcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozaikę zrobiłam z odrzutów z wykrojnika z domkami.

      Usuń
  2. Piękna Babcina Mozaika... dopicowana i odpicowana. Jest czym oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło fantastyczne! Gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, pomysłowa. I ta mozaika i te pęknięcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnóstwo kwadracików i prostokatow:))) dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rozdzieranki! I ten kwiatek cuuuudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i rozcięcia widzę, pięknie wyszło :) Pomysłowo. Te mozaiki ślicznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka. Tło bajeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wykorzystane resztki - chwali się pozdrawiam Ki DT POMORSKIE Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanowczo Nobel 2013 w dziedzinie cierpliwości za tło! Jak dla mnie to godzina z kawą i pęsetą:-) Kwiatek, och kwiatek ... No i czwyićcie niech żyje 3! No i pięknie rozdzierasz z trąbkujesz kartki.
    Papiery Jutrzenka i Kapuśniaczek chyba? Ja dziś zrobiłam pierwsze ciach ciach w Kapuśniaczku pastelowym. Ale tak kombinowałam, tak myślałam by jak najmniej go ruszyć, a może lepiej nie... Tak pięknie się tnie, efekt ładny, a cięcie jednak boli.
    I jeszcze raz przepraszam, że tak się omyliłam w mailu i babcią Cię uczyniłam.... :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem :) I cierpliwości, i dokładności, i pomysłowości, i wykorzystywania papieru do granic możliwości :) I kwiatek-cudo! Trzymam kciuki za wyzwanie :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ wstyd mi za swoją pomyłkę. Już się poprawiłam. Co mnie naszło z tym imieniem? I to uparcie aż 3 razy :) Przepraszam Cię, Doroto!

      Usuń
  12. Mozaika wygląda genialnie :D a kartka jest przepiękna, wszystko razem fantastycznie wygląda i jeszcze fiolet który lubię i ten śliczny kwiat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Co mogę dodać, kiedy poprzedniczki już tak wspaniale wychwaliły Twoje dzieło. Cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest!!! Podziwiam Cię za cierpliwość przy wyklejaniu mozaiki - to nie dla mnie :) Kwiat przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mozaika ... mistrzostwo ! Podziwiam Twoją anielską cierpliwość przy naklejaniu tych malusich elementów ! Cudna praca ! Piękna kompozycja i te wszystkie dodatki ... ach ! Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ radosna i kolorowa kartka!!
    i ten kwiatek... CUDNY...
    a może jakiś kursik jak takie cudo stworzyć??
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka przecudna !!!
    Babcia będzie zadowolona!! :)
    Dziękuję za przesyłkę :D
    Dostałem cudeńka i jestem ogromnie szczęśliwy z tego powodu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ten kwiatuszek jest prześliczny . powodzenia w wyzwaniu. Dziękuję za przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  19. Powtórzę to co piszą inny, piękny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jaka piękna kartka :)To prawda kwiatuszek - bomba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Halo, Halo... chcemy nowe posty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł z tą mozaiką!

    OdpowiedzUsuń