Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

sobota, 11 maja 2013

80. Kwiat i perły

Dziś mam dla Was karteczkę która jest uniwersalna bo nie ma żadnej sentencji, cytatu, napisu.. Jak wiecie mam maszynkę oraz podstawowe wykrojniki. Szukałam kursu na kwiat z owego wykrojnika ale nie znalazłam za to udało mi się stworzyć mój własny kwiatek. Jaki kwiat on Wam przypomina??


Największy kwiat jest tym zrobionym z wykrojnika podstawowego BS. Pokryłam go perłoworóżowym lakierem do paznokci. Uzyskał przez to piękny połysk. Na serwetce i dwoch rogach są perełki oraz perełki w płynie.


Różowe kwiaty wiśni również sama robiłam - bardzo mi przypadły do gustu! 


Widać tu również perłowego kwiatka i perełki.

Karteczkę zgłaszam na wyzwanie perłowe.


Dziękuję za Wasze komentarze we wcześniejszych postach :) Bardzo lubię te ciepłe słowa ale i wasze uwagi dzięki którym się nadal uczę :)
Pozdrawiam,
Dorota

24 komentarze:

  1. Cudo! Kwiat przypomina takie zasuszone kwiatki, one tak się składały do środka, ale jaką nazwę to ma to zabij i tak Ci nie powiem :-) wszystkie kwiaty są śliczne, lakier to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten kwiatek, widzę że szalejesz z wykrojnikami i możliwościami maszyny!! Ślicznie! A i zapraszam na CANDY u mnie :) jeśli masz ochotę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz wyprzedziłam Cię bo już wzięłam udział :D

      Usuń
  3. Cudowna karteczka! Zauroczyły mnie Twoje kwiatki wiśni, a pomysł z lakierem-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, ze Twoje kwiaty wisni..sa przepiekne i myslalam, ze sa kupione..Czy zdradzisz przepis jak je zrobilas. Karteczka sliczna, delikatna i taka...ponadczasowa..Lubie takie klimaty ;))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jakie masz wykrojniki ale... tutaj kiedyś znalazłam http://joannakrog.blogspot.de/2011/09/jak-zrobic-rozyczke.html
    i tu:
    http://digi-scrappl.blogspot.de/2013/03/zakwitnijcie-zonkile.html

    A Twoja kartka jest po prostu CUDNA

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój kwiatek przypomina mi różę z jerycha która na pustyni prawie zaschnięta czeka na odrobinę deszczu, a potem pięknie wraca do życia:))
    Co do kwiatków ręcznie robionych to podeślę Ci kilka pomysłów: świetnie sprawdza się szydełko i jakaś miękka podkładka, możesz poeksperymentować z zaginaniem w różne strony, a także z psikaniem wodą i gnieceniem a potem w ruch suszarka i gotowe:)
    możesz też sprawdzić mój kursik:http://mojakreatywna-agapa.blogspot.com/2012/02/kursik-kwiatek-3d.html
    mailem prześlę Ci więcej inspiracji:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za mail i za link do kursu :*

      Usuń
  7. Mi przypomina margaretkę :)
    Cudna ta karteczka .

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka trochę lilia wodna w kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny kwiat i mi przypomina lilie .......
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu DT Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatna, eteryczna praca. A kwiatek rzeczywiście - przypomina kocankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękna, subtelna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, delikatna kartka...kwiat w centralnym punkcie również przypomina mi lilię wodną;) A kwiaty wiśni rzeczywiście wyglądają jak kupcze;)Są wspaniałe;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartka. W bardzo ładnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wychodzi na to że kwiat chyba najbardziej przypomina lilię :) Dziękuję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności kochana !!!
    Cudna kartelucha ... delikatnością czaruje !
    A kwiatuszek uroczy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kartka...taka delikatna i elegancka, a kwiatki zrobiłaś rewelacyjne:)
    a mi to przypomina nenufary...i nawet myślałam dzisiaj o zrobieniu takiej kartki, bo mam świetny obraz i chciałam tak na jego wzór coś skombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna :D a ten kwiat w środku niesamowity,i mnie przypomina lilie wodna :D nie mogę się doczeka kiedy zakwitnie w moim oczku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmmm... mi też przypomina lilię wodną ;-) Piękna kartka! Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdolniacha ! widzę, że też muszę spróbować zrobić sama jakiegoś kwiatka :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten kwiat i bardzo oryginalny, pewnie na ładniejszego kursu byś nie znalazła ;)
    A mi przypomina nie do końca jeszcze rozkwitniętą nenufarę

    OdpowiedzUsuń