Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

niedziela, 24 listopada 2013

Zimowa kartka

Dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu. Zrobiłam więc kartkę


Uroczy digi od  Alice


Zagięte rogi, śnieżynki, kwiaty i perełki w płynie pokryłam klejem z brokatem.


Widok z innej perspektywy



 którą zgłaszam na te oto wyzwania:

Z mapką i wytycznymi w Rapakivi:

- należy zainspirować się cytatem "Baby, it's cold outside"

- jako inspirację należy też wykorzystać obrazek: 


- i koniecznie użyć koloru białego :)  

oraz na wyzwanie kolorystyczne w Diabelskim Młynie:


Aż wstyd się przyznać bo to już jakiś czas temu miałam wymiankę z Beatą a ja dopiero teraz się chwalę:/. Zajrzyjcie koniecznie na jej stronę bo cudeńka same tworzy.  Oto co od niej dostałam :D


Pozdrawiam Was cieplutko :)

9 komentarzy:

  1. Przepiękna i bardzo klimatyczna karteczka.Bardzo mi się podoba.Powodzenia we wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej,podoba mi się ta kartka,jest świetna:) kiedyś też zrobiłam zawinięte przeciwległe narożniki( post p.t. "z muzyką w tle").pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza :) dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń