Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

piątek, 9 sierpnia 2019

BIG comeback and Mechanical LOVE !!!

Witajcie :)

To niesamowite uczucie kiedy piszę tego posta. Tak... znów zaczęłam tworzyć :)

Ta kartka jest bardzo wyjątkowa dla mnie. Powstała dzięki niesamowitej osobie która dała mi siłę i sprawiła że chcę sięgać gwiazd.
Chcę również podziękować wszystkim którzy są przy mnie. DZIĘKUJĘ WAM z całego szczerego serca!!!
 
Prezentuję kartkę pt. Mechanical Love
 
 
 
 
Jestem ciekawa jakie skojarzenia Wam przychodzą do głowy. Komu można podarować ją? Na jaką okazję może być?? Co o niej myślicie??
 
Miłego dnia Kochani!!!

8 komentarzy:

  1. Co tak mrocznie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No rzeczywiście,trzeba pomysleć nad przesłaniem tej pracy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocne! Kartka dla faceta zafascynowanego techniką, którego serducho poruszają trybiki i kółka zębate :) Świetny projekt.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło Cię znowu spotkać w blogosferze :)
    Kartka skojarzyła mi się z mroczną wersją cytatu "Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Dobrze widzi się tylko sercem", a czerwień dodatkowo podkreśla ten mroczny klimat, jakby serce było poranione. Nie wiem komu bym podarować mogła taką kartkę. Chyba bardziej do art journala bym wkomponowała.
    Czekam na kolejne prace.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za miłe słowa. Też sie cieszę że powróciłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetny powrót, trochę mroczny i krwisty ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń