Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

niedziela, 9 sierpnia 2015

Uzupełnienie półrocznych braków :p

Jak w tytule. pół roku mnie tu nie było a czuje się jakby wieki!!! za to zdjęć dużo bo coś tam robiłam przez ten czas kiedy mnie nie było :P


kartka dla rzeźbiarza :) 


małe zbliżenie na kamienie 


kartka na ostatnią chwilę dla 8-letniego chłopca


Marzycielska 


kwieciście dla chłopca 


z moją ulubioną modelką :)


kwieciście dla dziewczynki


uwielbiam tę małą :)


minimalizm


weselnie z sercem


i moje kwiatki ozdobiły ramkę


ukwiecone urodzinami



minimalistycznie z napisem

na koniec moja ulubiona panienka chwytająca dzień :)

Ciekawa jestem która wam się podoba najbardziej :) Miłej nocki lub udanego dnia kochani.

10 komentarzy:

  1. no, trochę się działo!
    dobrze, ze wróciłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER POWRÓT!!piękne karteczki, ta z mleczkiem mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jesteś !! Dla mnie ta ostatnia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki :) Dla mnie nr 1 to marzycielska, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana :D hehe widzę że i Ty masz wielkie powroty jak ja :P ;) wszystkie kartki są przepiękne jak zwykle z reszta :P hmmm moja the best.... zdecydowanie marzycielska :D przesyłam uściski ... słoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń