Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

sobota, 7 grudnia 2013

Zestaw pamiątkowy w kratkę

Wyzwanie w RAE zachęciło mnie i jednocześnie zmobilizowało do wykonania pamiątkowego pudełka i albumu dla mojego jeszcze nienarodzonego dziecka, a które niedługo przyjdzie na świat.
Wytycznymi wyzwania jest krata :) Uprzedzam dużo zdjęć bo nie mogłam się zdecydować na kilka. Tak oto powstał zestaw jaki prezentuję poniżej:


Wieczko pochlapałam akrylami w kolorach niebieski, czerwień i żółć. W ramce będzie umieszczona informacja z metryki urodzenia :) 


Akcent samochodu jest powielony na okładce albumu. 


Tak prezentuje się skromne pudełko.


W środku dość miejsca na pamiątki z dzieciństwa schowane razem z albumem. 


Miałam nie dawać żadnych falbanek ale do albumu się pokusiłam. 


Tak prezentuje się okładka.


Tak prezentuje się ostatnia strona albumu.


I kilka ujęć całego zestawu.


Zeszyt po prawej...

Zeszyt po lewej...


A to pierwsza strona Albumu.


Tutaj planuję napisać dane z metryki i dodać pierwsze zdjęcia ze szpitala :)
Postanowiłam że resztę albumu będę uzupełniać na bieżąco. Na następnych stronach dodam zdjęcie z 3 m-cy, 6m-cy, roku, 2 lat i już co roczne zdjęcia aż do 18tki :)
Acha jako że to album w kratkę więc postanowiłam na każdej stronie będzie choć jeden element w kratkę :)

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za Wasze komentarze i odwiedziny.

12 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw :) Będzie super pamiątką..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zestaw śliczne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten zestaw, super pomysł! PS. Ja też czekam na Aleksandra :):):) oj chyba też sobie coś takiego sprawię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album i cudowny pomysł :D na pewno będzie to wspaniała pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny chłopczyk? :) Gratulacje!
    śliczna ta zielona krateczka! w ogóle piękne kolory :) zestaw wyszedł idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kontrast limonki z czernią, który nadaje całości smaczku - dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny projekt i na pewno będzie niesamowitą pamiątką :)
    Życzę powodzenia w wypełnianiu :)
    I dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń