Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kartki urodzinowe dla nastolatki

Witajcie. Dziś mam dla Was dwie kartki urodzinowe. 


 W pustym polu z imitacją ćwieków można dodać imię solenizantki :)



Małe zbliżenie.


Druga propozycja bardziej wesoła i bardzo fajnie mi się przy niej pracowało :)

Postać dziewczynki bardzo mi się podoba. Taka mała buntowniczka z artystyczną osobowością :)
Jestem ciekawa co wy o nich myślicie :)

Dziękuję za motywacyjne słowa i za wasze odwiedziny.

13 komentarzy:

  1. P I Ę K N E !!! Z pazurem !!! Cała Ty !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorów, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki są świetne !!!!
    Fajne te postacie dziewczynek.
    Mnie bardziej spodobała się druga, bo więcej żywszych kolorków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie sa obłędne :D pierwsza bardziej mroczna- ale strasznie mi sie to w iej własnie podoba , a w drugiej to okienko - rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, obie genialne, pierwsza mi się jednak bardziej podoba, w drugiej moją uwagę przyciąglo okienko.Swietna praca:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra czaderskie - totalnie inne niż wszystkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zauroczona tą dziewczynką :) a Ty ją cudownie wkomponowujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne - masz stempelki z gorgeus czy gotowe? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne, a szczególnie ta druga jest cudownie kolorowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki - grafiki przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń