Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

wtorek, 2 lipca 2013

95. Kopertówki c.d + kurs na falbankę

Witajcie. Na PWC ruszyło nowe wyzwanie w którym dziewczyny zachęcają do tworzenia kopertówek! Moja praca znalazła się w dziale projektantek jako nagroda wygranego wyzwania :D Oto moja praca:



KURSIK
Teraz kursik na taką oto falbankę którą widać na pracy wyżej.


Potrzebne nam będą dwa koła wykrojnika oraz baza do kartki w kształcie trójkąta. 


Dwa rogi bazy zaginamy do środka ku sobie. Ostatni róg zaginamy do dwóch pozostałych, tworząc kształt koperty którą będziemy ozdabiać.



Z koła odcinamy falbankę. Co większe oczko nacinamy nożyczkami. Tak nacięte paski falbanki lekko rozszerzamy aż będzie prosty pasek.


Przyklejamy teraz naszą falbankę do bazy :) 


Tak wyszła moja pokazowa kopertówka z falbanką.


W stanie surowym.



Ozdobiona już :) Z napisem z tekturki na wykrojniku  i są też perełki w płynie. 


Są koraliki złote i tasiemka złota.


Jeżeli spełnia wymogi i mimo złotej tasiemki można ją zaliczyć do pracy monochromatycznej to zgłaszam ją na wyzwanie:


23 komentarze:

  1. Śliczne te kopertówki, a kursik wydaje się bardzo prosty:) Zobaczymy jak zabiorę się do pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kursik, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za niezwykłe pomocny kurs.:) Piękna kopertówka, bardzo urokliwa.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze chciałam dodać, że śliczne papiery wybrałaś, bo przez to, że papier jest tak delikatny, że przez to kartka jest niezwykłe urokliwa:)))) Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O i tajemnicza koronka już nie taka tajemnicza :D a kursik bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kopertówka Ci wyszła. Mi tez ostatnio się spodobały te kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły pomysł z tym wykrojnikiem;) W życiu bym na to nie wpadła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kopertóweczka Ci wyszła !!!
    Powodzenia w wyzwaniu !!
    No i dziękuję bardzo za ten bardzo pomocny kursik!!
    Napewno się przyda.
    No i pomysł z falbankami...
    Nie mam maszynki z wykrojnikami, ale napewno coś wymyślę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kopertówka. Świetny pomysł z tą falbanką. Ja z tego kółka robiłam trochę inaczej falbankę, ale moja wychodzi większa :D. napiszę Ci na e-mail co i jak :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem (nie)skomplikowania tej falbanki :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna , ale się napracowałaś , jednak wolę dziurkaczem brzegowym ozdobić . POzdr

    OdpowiedzUsuń
  12. robisz piękne kopertówki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż mogę dodać, kiedy powszechnie wiadomo, że koperta piekna , a kursik jest świetny. Skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł :D dziekujemy za udział w wyzwaniu 123

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna, ten monochromatyzm dodaje jej uroku

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za kursik :) Koperta wyszła cudna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. łał :) super pomysł na te falbankę,a kopertówki poprostu extra :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam do mnie na candy :-)
    http://evemarzec.blogspot.com/2013/07/candy-na-nowy-poczatek.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie to proste! Wielkie dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt piorunująco delikatny i jeszcze na dodatek taki prosty sposób! gratuluję pomysłu i cieplutko pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kopertówka jest przecudowna! Chętnie spróbowałabym swoich sił, ale na razie to nierealne, ponieważ nie posiadam takich wykrojników. :(

    OdpowiedzUsuń