Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

sobota, 29 czerwca 2013

94. Kopretówka

Witajcie. Dzisiaj mam dla Was taką oto karteczkę :)


 Wykorzystałam koraliki z wygranego przeze mnie Candy :)


Przywieszka w kształcie misia :) bardzo mi się spodobała. Przypomina mi o maskotce którą kiedyś miałam. Chyba każdy z nas miał ulubionego pluszaka :)

Teraz znów się chwalę :) Oto co dostałam w wymiance z Doris: 


Kochan bardzo Ci dziękuję za te cudowności!!

Was muszę przeprosić że tak rzadko do Was ostatnio zaglądam.  Dużo u mnie się dzieje i brakuje mi czasu. Dziękuję natomiast że Wy mimo wszystko jesteście ze mną :* 

13 komentarzy:

  1. śliczna kopertówka :) muszę wrócić do tego typu kartki. fantastyczna wymianka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wkomponowałaś te narożniki :-))) Wymianka cudna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kopertówka:))Fantastyczna wymianka, no to twórz, tworz i zadziwiaj:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kopertóweczka !!!
    Masz talent !!!
    Gratulacje udanej wymianki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest śliczna,wymianka się udała...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kopertówka a wymiana myślę ze udana :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba... taka delikatna a równocześnie bardzo elegancka ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka :) Muszę i ja spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna i te koronkowe brzegi cudnie się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna kopertówka , gratuluje udanej wymianki

    OdpowiedzUsuń