Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

piątek, 8 lutego 2013

Qsloncu rozdaje cukieraski !!!

Oto jest! Moje pierwsze CANDY!! 
Już najwyższa pora :) Jak Paurinka zauważyła ukazał się post późno w nocy i jak szybko się ukazał tak szybko znikł :( Tak to jest jak człowiek po nocy nie śpi a rano go dziecko budzi.
Zabawa trwa od dziś do dnia kobiet tj 8.03.2013 a wyniki ogłoszę do 11.03.2013.


Co należy zrobić?? Zasady takie jak wszędzie :)


- informacja w postaci posta lub informacji na pasku bocznym z podlinkowanym zdjęciem do mojego słodyczowego kącika
- każdy pozostawia tylko jeden komentarz a w nim proszę zaproponować gdzie warto się wybrać na urlop. Ciekawe miejsce, miasto... Może są miejsca do których chcielibyście wrócić??
- obserwowanie bloga nie jest wymogiem udziału w candy ale nie zabraniam i nie będę bić jak ktoś się dołączy i będzie podglądał i zaglądał do mnie :P





Co jest w owym candy?? A takie coś:
-4 arkusze 30x30 z wytłoczonymi delikatnymi kropeczkami (2 w cremie perłowe i 2 szare)
-28 szt papierów grubszych A5
-niebieski brokatowy alfabet
-niebieski alfabet tekturowy
-alfabet konfetii
-6 pasków w różne wzory
-motylki z dziurkacza duże ok 130 szt
-motylki z dziurkacza małe 
-serduszka z dziurkacza czerwone
-gałązki z dziurkacza zielone (uwielbiam ten kolor głębokiej zieleni :D i pięknie się komponują przy kwiatach)
-naklejki z uroczymi smokami
-niebieskie kwiatki
-brązowe kwiatki
-11 tasiemek po ok 1m

Jak będzie dużo chętnych to dołożę jeszcze coś :)


Proszę się częstować! Zapraszam chętnych :)

146 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza i mam nadzieję, że to przyniesie mi szczęście;) Cudowne cukieraski przygotowałaś...cudownie byłoby mieć je wszystkie;) A na wakacje chciałabym się wybrać do ...Rumunii...może to dziwne, ale fascynuje mnie to miejsce, ludzie, sposób życia...;)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciekawe, muszę poczytać więcej o tym kraju :)

      Usuń
  2. To ja następna w kolejce:)Ja chciałabym na urlop wybrać się do Zakopanego. Uwielbiamy góry, w Zakopanem się zakochaliśmy i wracamy tam, kiedy tylko mamy taką możliwość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać - nigdy mnie tam nie było :/ Dziękuję :) Obyście mieli dużo możliwości :*

      Usuń
  3. Trzeci ma większe szczęście. Fajne słodkości na pewno by się przydały. A na urlop to ja uwielbiam dzikie miejsca, najlepiej bez zasięgu telefonicznego, bez komputera i telewizora. Lubię wycieczki piesze po górach i lasach.Dlatego uwielbiam Bieszczady, mam takie miejsce gdzie mogę o każdej porze dnia i nocy bez uprzedzenia zagościć, chociaż zasięg tam już jest i to lepszy niż u mnie w domu. No cóż...zawsze telefon można wyłączyć i dać mu urlop. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję. Twoje miejsce brzmi bardzo tajemniczo. Bardzo lubię chodzić po górach, dziękuję :)

      Usuń
  4. Ja na urlop zapraszam do mojego kochanego Olsztyna Są tam lasy jeziora .Ciekawe miasto . Cukierasy super

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie. Ja również przyłączam się do zabawy. Urlop? Mmmm...marzę by wrócić kiedyś do Grecji, a konkretniej na Kretę, gdzie byliśmy z mężem w podróży poślubnej. Kreta jest przepiękna, urokliwa, pełna magii-kurczę, rozmarzyłam się.
    Pozdrawiam ciepło. Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie dokładnie byliście?? Bo my też spędziliśmy tam podróż :D Chcemy jeszcze raz tam kiedyś pojechać.

      Usuń
  6. Dołączam do kolejki!
    Moje marzenie to Rzym, ale póki co z takich bardziej realnych miejsc, polecam urlop w naszych pięknych górach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś i to miejsce odwiedzę :) dziękuję :)

      Usuń
  7. Ja także się zgłaszam, a co do urlopu, to może Zakopane?
    Informacja o candy na moim blogu:
    http://made-by-karolaa.blogspot.com
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację i za propozycję :)

      Usuń
  8. Ja się zgłaszam. www.rekomastorzone.blogpost.com
    A co do urlopu ja bym z przyjemnością pojechała do Bieszczad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny raz nasze piękne Bieszczady :) Dziękuję.

      Usuń
  9. Ja też sie chetnie zapisuje! A najchetniej pojechałabym jeszcze raz do Łeby:)
    Piękne karteczki tworzysz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. O! tez tam nigdy nie zawitałam. Diękuję:)

      Usuń
  10. Z przyjemnością biorę udział w Candy:) Ja natomiast najchętniej wybrałabym się do Norwegii podziwiać fiordy i urzekające piękno tamtejszego krajobrazu:) Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisze się , pisze
    A gdzie na urlop?
    Dobra jesteś , jeszcze nie wiesz?
    tylko Wrocław!!!! albo Gdańsk!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Wrocław :) a w Gdańsku nie byłam. Dziękuję:)

      Usuń
  12. ustawiam się w kolejce :) a ja proponuje Berlin :) niezwykłe miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za propozycję :) Mam bardzo bliziutko do Berlina ale nigdy bym na to nie wpadła :)

      Usuń
  13. Ustawiam się w kolejeczce i polecam wakacje w Chorwacji a szczególnie Dubrownik i jego okolice. Na przełomie Lipca i sierpnia gwarantuję piękną pogodę lazurowe ciepłe morze ( 28 stopni), a do tego biel murów otaczających miasto:) ( że nie wspomnę o figach, pomarańczach, migdałach, kiwi, winogronach....prosto z drzewa:))))
    Chętnie udzielę więcej info:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodko dziękuję :) Aż już chce się tam być :)

      Usuń
  14. Moim marzeniem jest spędzenie jakiegoś urlopu w Skandynawii z dala od upałów reszty świata. Na razie zostaje mi tylko feriowe uczenie się w domu :( Banerek wisi w Zabawach po prawej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia są po to by je spełniać :) dziękuję.

      Usuń
  15. zapisuję się ;) Banerek dodałam na bloga http://rebellioushandmade.blogspot.com
    A co do urlopu, to proponuję Sycylię ;) Byłam w tamtym roku i na pewno jeszcze tam polecę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chyba nigdy bym o tym miejscu nie pomyślała :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też staję w kolejce :)
    A miejsce na urlop to proponuję Barcelonę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej!!! Marzy mi się :D Zobaczyć budynki Gaudiego!!! Rozmarzyłam się :) dziękuję.

      Usuń
  18. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Ja osobiście polecam Bieszczady, ale gdzieś tak od początku września do końca października :) Cisza, spokój, przepiękne widoki (te kolorowe drzewa robią wrażenie), borówki w nieograniczonych ilościach :).
    Zapraszam do siebie na słodkości i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję i zaproszenie. Bieszczady jesienią... To faktycznie musi być piękny widok :)

      Usuń
  19. Zapisuję się z wielką przyjemnością :) i grzecznie czekam do losowania :)
    Na wakacje proponuje polskie południe ,a dokładniej SZUMIRAD maleńką wioskę leżącą na trasie Olesno - Opole. Szumirad to cisza ,spokój ,specyficzny mikroklimat. W okolicy znajdują się torfowiska ,więc jeżeli ktoś choruję na górne drogi oddechowe ,tutaj poczuje się naprawdę super . Wiem ,że lasy okolic Szumiradu są owiane jakimiś tajemnicami ,ale dokładnie nie pamiętam .Byłam tam sporo czasu temu na koloniach i chcę tam wrócić ,bo wiem ,ze to CZARODZIEJSKIE MIEJSCE. Więc jeżeli byś miała ochotę na solidny odpoczynek na łonie natury myślę ,że by Ci się spodobało :) Ale się rozpisałam -przepraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takich miejscach warto pamiętać :) Dziękuję :)

      Usuń
  20. Przecudnej urody Candy więc z przyjemnością staję w kolejeczce :) Ja na urlop zawsze lubię wybierać się w inne miejsce ale jeżeli mam coś polecić to gorąco polecam Krym. Cieplutko, jest co zwiedzać, tanio, troszkę powiewa egzotyką i jest przepyyyyyszne wino, które można pić wiadrami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winko mówisz przepyszne :) Dziękuję za Twoją propozycję. Dobrze wiedzieć to wszystko :)

      Usuń
  21. Wow jakie cudne cukieraski! Z ogromną przyjemnością zgłaszam się na Twoje Candy:)
    Polecam Mielno. Osobiście uwielbiam tam jeździć. Miła atmosfera cudowni ludzie i oczywiście niskie ceny:)
    Banerek na pasku bocznym http://17blondynka.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy http://17blondynka.blogspot.com/2013/01/cukieraski.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Atmosfera na wakacjach to podstawa :)

      Usuń
  22. Witam. Zgłaszam się do Candy :)
    Z ręką na sercu polecam odpoczynek na wsi w Haczowie na Podkarpaciu! To wioska z bogatą historią i kulturą lokalną. Można tam wypocząć i pozwiedzać. Jest około godzinę drogi od Soliny. Można również wybrać się w Bieszczady :)
    Banerek candy już u mnie jest, na http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej, wyżej wspominałam dziękuję za propozycję takich miejsc :)

      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana! Takich słodkości to ja świadomie nie ominę! Zbyt uwielbiam słodycze.
    Co do miejsc, w których warto spędzić trochę wolnego czasu to mogłabym pisac i pisać.
    Z moich osobistych preferencji mogę polecić Ci Dolny Śląsk w całej rozpiętości. Nigdzie nie znajdziesz tylu zamków, tajemnych miejsc, sztolni, podziemnych fabryk i kopalń a także przepięknych zabytków, cudnej przyrody, uzdrowisk i gór!
    Następnym miejscem przeze mnie odkrytym są Mazury. Tam nie da rady się nudzić! Oprócz tysiąca jezior, nieprzeniknionej przyrody, ciszy, dzikich ptaków można zwiedzać krzyżackie warownie i poznawać prastare ludy zamieszkujące tamte tereny.
    A z bardziej odległych terenów to proponuję Kanadę. Dzika przyroda + ogromne metropolie. Skrzyżowanie wszelkich narodowości i kultur + wodospad Niagara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super propozycje i jak wiele ich :) Na dolnym śląsku mieszkałam chwilę ale o zamkach nie pomyślałam a teraz zmienia to postać rzeczy i chyba będzie trzeba się jeszcze tar tam kiedyś wybrać :)Dziękuję.

      Usuń
  25. Ale słodkości rozdajesz więc i ja się chętnie ustawiam w ogonku:) odwiedziłabym ponownie Łebę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już drugi głos na Łebę :) dziękuję :)

      Usuń
  26. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Na zwiedzanie polecam Pragę a jak masz ochotę poleniuchować to morze (okolice Jastrzębiej Góry są bardzo ładne). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też się chętnie ustawiam w kolejkę po te cudowności.
    Mi to się marzy wyjazd w góry latem tam jest przepięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i mam nadzieje że marzenie się urzeczywistni bardzo szybko :)

      Usuń
  28. Podnoszę rączkę chętna do zabawy:) na urlop polecam morze nasz morze Trójmiasto ale latem jest cudownie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mamy piękne morze i oczywiście wiele niedocenionych nadmorskich miejscowości:)

      Usuń
  29. Jeżeli urlop to wyłączenie się, a jeżeli tak to Bieszczady. Ja mam blisko więc to są "szybkie wypady", ale zatrzymać można się u znajomych www.malina.bieszczady.pl - polecam! Życzę udanego odpoczynku i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a Bieszczady pną się w górę. Nie zliczę która to propozycja :)

      Usuń
  30. Jakie wspaniałości, ustawiam się po nie w kolejce:)
    A ja polecam Grecję, piękne widoki i na wyciągnięcie ręki morze i góry. Coś wspaniałego:) Tylko trzeba poszukać jakiś śliczny zakątek, a nie popularny kurort, bo tłoczno wtedy i same stragany. Polecam malutką wioseczkę Kokkino Nero.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twoją propozycję. Do Grecji na pewno jeszcze pojedziemy :)

      Usuń
  31. Witam:) jakie pyszne cukiereczki:) z mila checia zapisuje sie na takie slodziaki:)a co do miejsca to kocham poznań i okolice:) a w świecie to wsie i miasteczka w Holandii w okolicach Amsterdamu:)
    Pozdrawiam niebiesko:)
    ps. Zapraszam do mnie na cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Holandii :) Bardzo dziękuję i podzielam zdanie że są tu urokliwe miejsca. Mi osobiście najbardziej podoba się Utrecht a mężowi Delft :)

      Usuń
  32. jak nie być chętną na takie dobro .... tyle rzeczy to ja w swoich zasobach nie posiadam .... ba nawet namiastka tego byłaby miła .... a polecam Delfy w Grecji mówi się ze to pępek świata moim pępkiem jest córka ale tam jest bajecznie .... ... jak tylko mała podrośnie zabiorę ją tam też...... pozdrawiam Ja byłam na wycieczce objazdowej po całej Grecji ale tam było najładniej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. W losowaniu każdy ma szansę wygrać :)

      Usuń
  33. A ja jestem zwolennikiem Polski na urlop. Jestem klasycznym zwiedzaczem, plażowanie to w koszulce i po 18, żadnego smażenia się na piasku. Dlatego cudnym miejscem na urlop jest Kotlina Kłodzka - byłam tam 5 razy i jeszcze wszystkiego nie zwiedziłam. Do połażenia po górkach - Szczeliniec i Błędne Skały, po czeskiej stronie podobny Adrspach, kopalnia złota w Słotym Stoku z fajną trasą wycieczkową i blisko niego Skalisko-boski park linowy z gigant-tyrolkami, świetna i bardzo oryginalna twierdza w Srebrnej Górze, Twierdza Kłodzko z podziemną trasą, klimatyczna Kudowa z parkiem zdrojowym, zamek w Zagórzu Śląskim - i dużo, dużo więcej. Baza noclegowa duża - od tanich agroturystyk po dobre hotele no i z Dolnego Śląska blisko! Dobre nawet na zwykły weekend nie mówiąc nawet o takim nieco dłuższym. Polecam, bo warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki piękny i wyczerpujący komentarz :) Bardzo Ci za niego dziękuję :D

      Usuń
  34. Witam serdecznie. Kolejka długa ale spróbować szczęścia nie zaszkodzi, więc się zgłaszam. Z przyjemnością dopisuję się do obserwatorów (to śliczny blog i śliczne prace). A wakacje - to zależy od kondycji portfela. Marzę o Indiach. Ale w ciężkich czasach polecam nasze kochane Bieszczady. Piękne widoki, cisza i mnóstwo ślicznych zakątków do odwiedzenia. Tymczasem pozdrawiam, zabieram banerek i zmykam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Indie, ta kultura i zwyczaje... :D człowiek marzy o podróży już na samą myśl :)

      Usuń
  35. Zapraszam również do siebie na moje pierwsze candy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie stanę w kolejce po takie kolorowe słodkości,
    banerek podpięty w pasku bocznym http://pasjejustychy.blogspot.com/
    ... a ja na wakacje wybrałabym się do Walii, pracowałam tak kilka lat i dużo zwiedzaliśmy, widoki przepiękne gorzej z pogodą:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Pogodę zamówię :p i będzie dobrze :)

      Usuń
  37. Ja również jestem zwolenniczką wakacji w Polsce. Zawsze mieliśmy ładną pogodę, może mieliśmy szczęście? Bardzo lubimy morze i dlatego kilka razy zatrzymaliśmy się we Władysławowie. Polskie góry też są OK, ale tam to raczej zimą albo jesienią.
    A do zabawy też chętnie dołączę.

    OdpowiedzUsuń
  38. z przyjemnością ustawiam się w tej kolejce :) dla mnie miastem do którego wracam ( mimo że powtarzam sobie że już nie bo widziałam tam wszystko ) jest Praga. Kocham czeskie klimaty , język, poczucie humoru , jedzenie no i piwo :)
    zapraszam również na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Znałam bardzo fajną Czeszkę i język podobny bardzo do naszego (jak dla mnie bardziej niż rosyjski):)

      Usuń
  39. Wspaniały blog. Oczywiście zgłaszam sie do Candy. Jeżeli chodzi o to gdzie można byłoby sie wybrać to ja marzę o Wenecji bo uważam ze jest to cudowne miejsce. Ja mieszkam w Łańcucie i myslę że jest to chociaż małe zale za to piękne miasteczko warte zwiedzenia.
    Banerek widnieje u mnie www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
    megi1011@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję a Wenecja to chyba pierwsza propozycja :)

      Usuń
  40. Najbardziej polecałabym polskie morze, najlepiej w jakiejś mniejszej miejscowości (mniej turystów). Frajda dla dzieci, długie spacery, dodatkowe atrakcje (np. oceanarium) i rozrywka (różnego rodzaju występy uliczne).

    Rzuciło mi się w oczy jednak, że nie byłaś w Zakopanem!!! No to nie musisz szukać dalej! To grzech nie odwiedzić nigdy Zakopanego! Ja ostatnio byłam tam w... sierpniu 2012 :) Pojechałam tam z większą ekipą. Wujek organizował wyjścia w góry - starannie zaplanowane wycieczki z wyznaczonymi postojami, czasem dojścia itp. Przyznam się bez bicia, że dwa dni zrobiłam sobie wolnego i spacerowałam po mieście, ale też było miło. Była z nami moja mama, która jest po 50-tce, a doszła bez większych problemów na każdy szczyt.
    To wspaniały wypoczynek. Poza tym takie przezwyciężanie własnych słabości jest bardzo budujące.

    Jeśli chodzi o miejsce, do którego chciałabym wrócić to moja kochana wieś - Rudniki k/Wielunia. Ale nie takie jak są teraz, tylko te z mojego dzieciństwa - z piejącymi kogutami, szczekającymi psami i krowami idącymi ulicą na pastwiska. Z zapachem dojrzałych owoców, polnych kwiatów i szumem okolicznych lasów. Nigdzie nie miałam lepszych wakacji niż tam...

    Ale się rozpisałam... przepraszam :)

    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź (lobię takie). Oj wieś... Też za dzieciaka każde wakacje spędzałam u Cioci na wsi. Do dziś pamiętam jak dziadek uczył nas wiązać powrósła, jak snopki się układało i chochoł robiło :) Świerzutkie owoce i cieplutkie mleko od krowy się jadło i piło. Telefonu nie było i internetu a do najbliższego sklepu kilka km :)Oj to były czasy :)

      Usuń
  41. jeszcze ja, jeszcze ja... chciałam powiedzieć, że urlop to najlepiej spędzić na jakiejś mazurskiej wsi. Z daleka od świata i ludzi. Wynająć sobie jakiś domek albo pokój u gospodarza i korzystać z uroków okolicy (mieszkańcy zawsze podpowiadają co warto zobaczyć).. lenistwo na całego, baterie naładowane na maxa i wracać się nie chce.. polecam :)
    i tak marząc o wakacjach, postoję w kolejce po Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Urlop z rodziną to polecam wypad na Ślężę. Raz w życiu trzeba ją zdobyć - tanio i w Polsce. Urlop w pojedynkę? - polecam festiwal rockowy pod namiotem kilkudniowy, najlepiej zagranicą. Raz w życiu po prostu konieczność - drogo, ale bezcennie. ^^ Z radością w kolejeczce do zabawy się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Uwielbiam festiwale! Dawno mnie nie było na żadnym a pojechałabym, pojechałabym :) Teraz się rozmarzyłam i wspomnienia powróciły i jeszcze bardziej chcę na taka imprezę!!!!

      Usuń
  43. Nie wiem jaki wypoczynek preferujesz - jeśli lubisz zwiedzanie to polecam Barcelonę, jeśli leniuchowanie to hiszpańskie plaże. Z chęcią biorę udział w Twojej zabawie. Zapraszam także do mnie na Candy i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię chodzić, zwiedzać i leniuchować :P Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  44. Zapisuję się po twoje cuksy.
    Co do wypadu, koniecznie Zakopane. Ale po sezonie, z otwartym sercem i umysłem, trzeba się przebić przez tłumy, zobaczyć przydomowe galerie sztuki, po których właściciele i twórcy oprowadzą z entuzjazmem, malutkie urocze kafejki, do których zaglądają tylko mieszkańcy i starzy fani, kameralne koncerty, o których informacja tylko pocztą pantoflową się rozchodzi. Jest pięknie. Kocham to miasto, mimo, ze codziennie sterczę w korkach i wtedy wyrażam się o nim niezbyt pochlebnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje i za udział w zabawie :)

      Usuń
  45. Ustawiam się za koleżankami po piękności....
    hmmm gdzie ja bym chciała wrócić,myślę że GÓRY STOŁOWE-jest tak nieziemski widok że nawet to że trzeba się dużo nachodzić nie jest dla mnie problemem,tak tam bym z chęcią wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  46. nie można przejść obojętnie obok takich słodkości :D banerek wisi... gdzie chciałabym wrócić? Na pewno w 2 kraje kołaczą się po głowie ... Tunezja i Grecja. Tunezja ze względu na swoją egzotykę, barwę, wspaniałe bazary na których się można targować do upadłego i masę przepysznych owoców. Grecja zawsze będzie mi się kojarzyć z przepyszną mussaką i innymi smakołykami, przyjaznymi ludźmi i domową atmosferą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a o Tunezji warto pomyśleć. Grecja jeszcze mi się kojarzy z ich "siga, siga" (nie wiem czy poprawnie napisałam - pewnie nie:p)

      Usuń
  47. I ja chętnie wezmę udział w zabawie :) A na wakacje polecam Augustów, bo gdzie spędzić wakacje jak nie nad jeziorem i to nie jednym, a do tego w koło lasy i czyste zdrowe powietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się z bloga ikartki.blogspot.com

    Jeżeli chodzi o lato to nigdy nie zapomnę wakacji w Bułgarii (Sozopol), a w ferie zimowe polecam narty w Białce Tatrzańskiej:)

    Pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszy mnie że nie tylko podałaś nazwę kraju :)

      Usuń
  49. Zgłaszam się do zabawy.
    Polecam wyprawę do czeskiego Harrachowa. Nieduże, zadbane, niezbyt drogie miasteczko z pięknymi widokami. Zimą super do uprawia sportów zimowych i do kibicowania skoczkom narciarskim. Cieplejszą porą pozwala docenić pełnię piękna okolicznych lasów, zwłaszcza nad rzeką Mumlawą z wodospadem o tej samej nazwie i Czarcimi Kotłami. Polecam. I już niedaleko będzie do Adrspach i Skalnego Miasta - wyjątkowego kompleksu piaskowców. Ja byłam zachwycona :)
    Pozdrowionka, Agnieszka
    Zapraszam na moje candy urodzinowe :)
    http://kulkiniesiulki.blogspot.com/2013/02/candy-urodzinowe_3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi bardzo interesująco!!! :) Miasto skalne brzmi intrygująco i kusząco :) Dziękuję:)

      Usuń
  50. Cukieraski słodkie :) chętnie bym je przygarnęła:)
    A urlop?
    Po co szukać czegoś daleko skoro Łódź jest tak blisko :)
    Gorąco polecam do zwiedzania secesyjną zabudowę tego tego miasta.
    Piotrkowska - to kilka kilometrów cudnych kamieniczek, które w ostatnim czasie zostały odrestaurowane. Plac Niepodległości -Ratusz i muzeum ,,Dętka,, gdzie zwiedzisz zabytkowe kanały tego miasta.Pałac Poznańskiego i Manufaktura - braknie dnia aby je ogarnąć. Katedra, Biała Fabryka, Księży Młyn, lofty na Tymienieckiego i Rezydencja Scheiblera. Łagiewniki ze swoimi drewnianymi kapliczkami oraz uzdrowiskową mocą tego miejsca. Ruda Pabianicka - stare, drewniane wille i nowoczesny tor saneczkowy. Masa zabytkowych kościołów, cerkwi,cmentarzy, pałacy, rezydencji i willi wielkich fabrykantów, którzy uczynili Łódź niesamowitym miejscem w centrum Polski. Wymieniłam kilka naszych zabytków a jest ich dużo, dużo więcej :)
    Miasto może posłużyć także jako baza wypadowa do okolicznych miejscowości w których też jest co zwiedzać :)

    Cieplutko pozdrawiam :)
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za propozycję ;) i gratuluje ustrzelenia licznika :)

      Usuń
  51. Śliczne, kolorowe to Candy.

    Ja polecam Kołobrzeg, urokliwe stare (nowe)miasto, wspaniały kurort i blisko nad morze i plażę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Z chęcią wezmę udział :)
    banerek tu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html
    obserwuję jako Marcela Pomper

    Ciekawe miejsce na urlop? Od razu do głowy przychodzi mi malownicza miejscowość Jaworze < niedaleko Bielska-Białej, woj. Śląskie >, w której się urodziłam. Piękne lasy, wiele gór do wyjścia. Cicho spokojnie a pięknie :)
    Serdecznie zapraszam!

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne miejsce dla spokoju ducha :0 dziękuję :)

      Usuń
  53. Chętnie się przyłączę.
    http://anja-mojepasje.blogspot.com/

    A miejsce na urlop - pobliski mi Nałęczów i Kazimierz Dolny.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam serdecznie. Och, jaki cudny zestawik. Zapisuję się.
    A wakacje, urlop, najlepiej w jakimś spokojnym, zacisznym miejscu, w górach, nad morzem czy na Mazurach. A zagraniczne wycieczki, to zależy czy bardziej egzotyczne, czy Europa. ( Nie jeżdżę za granicę, więc nic nie polecę). W Polsce polecam spokojne małe miejscowości na Mazurach ( wioski w okolicy Olsztyna), nad morzem też raczej małe i spokojne wioski, bo w sezonie plaże nie są w nich przeludnione ( Mierzeja).Jeśli ktoś oczywiście lubi spokojne i ciche miejsca i chce naprawdę wypocząć. Ja marzę o podróży do Indii :). A na razie mam skromniejsze marzenie, marzy mi się zestawik ze zdjęcia :). Pozdrawiam http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trzymam kciuki za spełnienie marzeń i wyruszenie do Indii.

      Usuń
  55. Ja osobiście polecam góry. Bez różnicy gdzie, może dlatego że po prostu lubię górskie wędrówki :) Ja osobiście mam w planach odwiedzić Połoninę Wetlińską, Cisną i Łupkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgłaszam chęć udziału w losowaniu tych pyszności ;)

      Usuń
  56. Bardzo polecam Beskid Sądecki, ze szczególnym uwzględnieniem okolic Piwnicznej Zdrój. To miejsce ma w sobie coś takiego, że chce się tam wracać - ja bywam tam jak tylko mogę.:)
    Pozdrawiam
    Srerbnolistka
    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne prezenty, z przyjemnością dołączam.
    Banerek na pasku bocznym bloga:
    http://papierinozyczki.blogspot.com/
    A co do urlopu, to mogę wspomnieć swoją podróż marzeń - zwiedzanie parków narodowych na zachodzie USA. Jeżeli kiedyś będziesz miała możliwości to polecam - zostają piękne wspomnienia, zdjęcia i ...blog (http://wswiatastrony.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  58. Słodkie cukierki. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce. Banerek wisi http://projektujetoiowo.blogspot.com/. Na urlop ja polecam Pragę darzę ją ogromnym sentymentem, bo byłam tam w podróży poślubnej:) Idealna na każdą porę roku, nawet w niepogodę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Na takie pytanie mam zawsze jedna i tę samą odpowiedź:
    - HISZPANIA!!
    A jak Hiszpania to Andaluzja a jak Andaluzja to koniecznie i bezwzględnie SEVILLA... Plaza de Espańa, Alkazar, Park Maria Luisa, Bazylika... Sevilla nie jest na jeden dzień... ale co najmniej na 2-3... ;-))) Poza Sevillą Granada, Cordoba, Cadiz... ale też małe wioseczki takie jak El Portil lub Isla Cristina... Tuż za rogiem jest Portugalia i Marko...
    Ja spędziłam tam 5 lat i... wciąż mi mało

    a po cukierasy oczywiście w kolejce się ustawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również chętnie biorę udział w candy. Na miejsce urlopowe proponowałabym ciche i spokojne miejsce w Sominach (Bory Tucholskie), polecam szczególnie miłośnikom koni :) Banerek umieszczam już na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  61. ...ależ kuszące Twoje candy... chyba mi się dziś przyśni :) Biorę udział, koniecznie!
    Jeśli chodzi o miejsca...
    Tęsknię za Jamną...
    Cudowna Bacówka w której spałam http://www.jamna.amu.edu.pl/
    ale też sąsiednia jamneńska góra... http://www.jamna.dominikanie.pl/
    Niepowtarzalne miejsce...

    Rozmarzyłam się tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy:
    http://martoovka.blogspot.com/2013/02/candy-litewsko-wiosenne-u-marty_19.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Również i ja chętnie wezmę udział w candy - cukieraski słodziutkie :) co do miejsca to ja proponuję Zakopane. Byłam tam kilkakrotnie i powrócę i w tym roku ponieważ za każdym razem odkrywam tam nowe miejsca. Bo niestety jak wiele osób uważa najważniejsze są Krupówki, jednak nawet dla osób takich jak ja które nie wspinają się po straszne wysokich szczytach można tam odkryć wiele przytulnych dolinek w których można spędzic miło czas. Herbatka w Herbaciarni w Dolinie Strążyskiej z pięknym widokiem na Giewont genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej zgłaszam się. Wymarzone wakacje to Tryl nad Wisłą w domku moich wujków :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się w kolejce. ;)

    http://kreatywnie.folog.pl

    Wakacje warto spędzić w Międzyzdrojach.

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się na wspaniałe przydasie :)) dołączam do obserwujących, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy".
    Nie ma na świecie cudowniejszego miejsca od Chorwacji! Koniecznie tam, najlepiej na wycieczkę objazdową, bo jest tam tyle cudów do zobaczenia... Dubrownik, Jeziora Plitwickie, Park Krka - koniecznie! :)
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Grzech się nie zapisać :) A na urlop gorąco polecam Szklarską Porębę, naszą polską :) uwielbiam wracać do tego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja też z chęcią się zapiszę a na urlop to może Słowacja? Nie dość że piękne krajobrazy, mnóstwo zwiedzania to jeszcze błogi wypoczynek w ogromnych aquaparkach, rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w kolejce i ja, może akurat będę miała szczęście... ;)
    w Polsce nad morzem polecam Jastrzębią Górę, w górach Krościenko i okolice, a za granicą - Bawarię... :) to są miejsca do których chciałabym jeszcze wrócić. ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zapisuję się i spełniam warunki.
    Nie wiem, jak Ty, ale ja tęsknie za greckimi wyspami... I za śródziemnomorskim jedzeniem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się!
    Oboje ze Ślubnym marzymy o zapisaniu się na wycieczkę do Norwegii;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Kuszące candy, w sam raz na początek mojej przygody ze scrapowaniem :)
    z miejsc urlopowych polecam : lubuskie lub Trogir w Chorwacji
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam, dołączam do grona zacnych ludzi na candy. Jakie by tutaj miejsce ci zaproponować, najlepiej ciszę i spokój, polskie tereny, gdzie człowiek pozostaje sam na sam z przyrodą, zapraszam na biwak pod namiotem w jesiora sumińskie na pomorzu. Totalne odludzie, czysta woda, rybki w jeziorku a do najbliższej cywilizowanej cywilizacji jest ok 10 km. Do sklepiku na wsi ok 3 km. Surwiwal totalny. Polecam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Witaj.Cieszę się,że dzieki Twojemu candy trafiłam do Ciebie.Ja również rozpoczęłam przygodę ze scrapkami,dziś zrobiłam drugi w życiu pamiętnik dla nastolatki.Bardzo mi się podoba robienie takich cudów.Na razie uczę się,Tego i decoupage.Chętnie zaposiję się a co polecam?W Polsce moje ukochane strony i Nadole nad.jez.Żarnowieckim w gminie Gniewino.Spędzam tam całe lato,ile tylko mogę:)U mnie na blogu znajdziesz zdjecia i opis okolicy od Dębek po Wejherowo.Mieszkam w okolicach Gdyni i uważam to miejsce za piękny kawałek Polski:)))Mogę też polecić Ci miejsca,które mnie zaurczyły:Barcelone,nigdy nie zapomnę budynków Gaudiego i odczuć jakie miałam gdy oglądałam jego kościół.Toledo,magiczne średniowieczne miasto.Paryż,wiem wiem wszyscy kochają Paryż ale to miasto ma swoją magię.Andorrę,piękne góry latem i zimą.Ale nie oddałabym,żadne z tych zagranicznych miejsc za Nadole i moje okolice.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale fajnie jestem 55 obserwująca Twój blog!!!Fajna liczba:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się także na superowe Candy :)
    Jeżeli ktoś chce wypocząć w spokojnym miejscu, gdzie na plaży można spokjnie się rozłożyć przy samym morzu i rozkoszować się ciszą to polecam Mielenko. Byłam tam w zeszłym roku z moją rodziną i myślę, że w tym roku też tam pojedziemy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się na cukierasa:)zachwycona jestem Wenecją i tam chciałabym wrócić,ale już z rodzinką moją. Bardzo bym chciała przejechać Polskę wzdłuż i wszerz...jest tyle urokliwych miejsc...:)

    OdpowiedzUsuń
  77. My też się zapisujemy bo obok takich cudności nie sposób przejść obojętnie. Zapytałam na zajęciach o marzenia wakacyjne i wygrało morze:) plaża, woda i dużo słońca
    http://bibliotekag6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. My lubimy góry. Od kilku lat Bieszczady. Puste, dzikie, tylko słońce i wiatr. To chyba najlepszy sposób by odpocząć od zgiełku miasta.
    W zeszłym roku zrobiliśmy sobie ekstra wypad w Beskidy. Każdy po plecaku i cały dnie wędrując od schroniska do schroniska, z całym ekwipunkiem. Gdy kładliśmy się do łóżek, zasypialiśmy w mgnieniu oka. Wróciłam wymęczona, ale jednocześnie wypoczęta jak nigdy. Bardzo chętnie bym to powtórzyła :)
    oh! jakże tęsknię za latem już! :)
    Ps. Zapisuje się oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  79. Zapraszam do mnie, do Krakowa ;) To takie moje miejsce na Ziemi, do którego z najpiękniejszej nawet podróży wracam jak bumerang ;) A z moich wypraw jako najbardziej interesujące kadry w mej pamięci zapisały się malownicze plaże Zanzibaru. Aż trudno uwierzyć, że istnieje prawdziwy raj. Pozdrawiam cieplutko (tamtejszych temperatur też bardzo mi brakuje).
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja urlop proponuję w Górach Świętokrzyskich :) tutaj znajdzie się coś dla każdego - i kawałek górki z pięknymi widokami i zalewy oraz piękne lasy. Zachęcam :)A na candy też jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ufff, ja byc moze napisze cos oklepanego dla niektorych, ale po 7 latach niebycia w Polsce bardzo chetnie bym wrocila na male wakacje...poki co zapraszam do mnie na kawke do makaronii :D
    hahahahaha :D
    banerek wisi na http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się do zabawy i polecam urlop w Górach Sowich. Piękne miejsca, cisza , zwierzęta, piękne widoki i trasy do spacerów.

    OdpowiedzUsuń
  83. Ależ masz hojne serduszko :). Tyle cudnych przydasi chcesz nam podarować :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    A na urlop polecam Szczawnicę. Jeszcze tam nie byłam ale byli moi rodzice i jestem już samymi zdjęciami zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne candy, a na urlop zapraszam do mnie do Nowego Sącza - hi hi :) Pozdrawiam :)http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie wiem, gdzie warto wybrać się na urlop, nie mam swojego ulubionego miejsca, a za granicą byłam tylko raz, w Słowacji i to jeszcze jedynie na parę godzin. :( Mimo wszystko myślę, że warto zwiedzić Londyn. Może kiedyś zrealizuje swoje marzenie. :)
    Pozdrawiam, www.KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudne candy :) a na urlop polecam z całego serca mój ukochany Rzym. Zwiedziłam już trochę Włochy, odwiedziłam też parę innych miejsc ale do Rzymu mogę wrócić zawsze, na razie udało się trzy razy. Urocze klimatyczne uliczki, ale też dużo ludzi, zawsze cudowna pogoda i ten błękit nieba... :)niezapomniane. Masa zabytków ale też sporo nowości. I to, co zrobiło na mnie duże wrażenie to Schody Hiszpańskie w maju, pełne kwiatów - musisz to zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  87. Cóż za cukieraski u Ciebie do wygrania. Grzecznie ustawiam się w kolecje i chętnie dołączę do grona obserwującyh. A co do urlopu? Już kilka razy odwiedziłam Włochy, za każdym razem inny rejon. Niedługo znów się wybieram i na pewno nie będzie to ostatni raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji zapraszam na rozdawajkę z okazji drugich urodzin mojego bloga: http://www.beatka03.blogspot.ch/2013/02/cukierasy-na-2-urodziny.html

      Usuń
  88. Zapisuję się i ja ;)
    co do wyjazdu to zapraszam w moje rodzime Góry Świętokrzyskie, mają swój klimat choć nie jest to Zakopane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Super cukierasy...ja tez w kolejeczce staje... a co do wyjazdu...jest wiele takich miejsc w Polsce,ale najbardziej chciałabym wrócic do Krakowa... niteczka37

    OdpowiedzUsuń
  90. jA TAKZE SIĘ ZAPISUJE NA TWOJE PIEKNE CANDY ja lubię jeżdzic w nasze polskie góry

    OdpowiedzUsuń
  91. Piękne candy :)
    Na urlop zapraszam na Roztocze na Lubelszczyznę. Piękna przyroda, świeże powietrze. To jest to co uwielbiam :)

    Banerek u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  92. Ustawiam się i ja szybciutko :-)
    na urlop polecam nasze morze w Sarbinowie :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja osobiście uwielbiam wypady nad morze.. ale jeśli chcesz zobaczyć coś innego niż wszędzie to np. poleciłabym piramidę w Piszu, Krzywy Las w powiecie gryfińskim albo np Krzywy Dom w Szymbarku. Mieszkając w polsce nie wiemy co tak naprawdę mamy. A szkoda.

    Wracam powoli do żywych więc z chęcią wezmę udział w tak bogatym candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Zgłaszam się! Uwielbiam Czechy, byłam w Ołomuńcu i starówka mnie zachwyciła. Urokliwe zakątki, fontanny, piękne!

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń