Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

sobota, 16 lutego 2013

55. Kto pierwszy ten lepszy!! + Buciki

Mam taka małą zabawę dla Was z niespodzianką :) 
Może ktoś znajdzie się chętny? 
Otóż tak: Uwielbiam liczbę 3 i chodzi właśnie o konkretną liczbę :)
3333 
Pierwsza osoba która ustrzeli taka liczbę na moim liczniku
 odwiedzin dostanie niespodziankę ode mnie :D

A teraz karteczka zrobiona pod wyzwanie kolorystyczne w DM


Są odpowiednie kolory :) Małe serduszka :)


Są małe butki - trampeczki zrobione z kursu znalezionego tutaj i jest napis baby :)
Tasiemka i urocze falbanki :)


Małe zbliżenie :) na małe tramposzki :)



28 komentarzy:

  1. Kartka przepiękna;)A na licznik będę "czatować";D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna karteczka! Trampki wyszły genialnie a ciuchcia pięknie się wkomponowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Ciekawe połączenie brązu z niebieskim - przyznaję, że wygląda efektownie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszły ci te buciki :)
    też mam wydrukowany kurs na nie ...i moze kiedyś zrobię :)
    dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu
    pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako niescraperka mogę się wypowiadać tylko na temat estetyki pracy :) Bardzo mi się spodobał Twój pomysł na kartkę. Delikatny w formie i kolorystyce :)
    Miło mi Cię gościć w moim candy :)
    Trzymam kciuki. Pozdrowionka, Aga
    http://www.kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka, te trampeczki są przeurocze:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka:) Buciki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja tutaj będę zaglądać codziennie. A prawie to robię . Piękne buciki i dzięki za wszystkie pochlebne komentarze, które motywują mnie do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstaw swojego e-meila na bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za odwiedziny i ciepłe przyjęcie :)
    Dopiero od miesiąca poznaje scrapbooking a Twoje prace są do pozazdroszczenia :)
    Już tu kiedyś zaglądałam bo kojarzę prace, ale jeszcze nie miałam bloga :)
    Teraz chętnie dołączę do grona zauroczonych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza jest, te buciki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka !!!

    Złapałam licznik !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka!!! Prosta, ale bardzo efektowna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach świetna kartka, a na te buciki chyba też się kiedyś skuszę i zrobię bo bardzo efektowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała kartka!! Buciki zarabiście ci wyszly

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kartka :)


    zapraszam na candy http://tajemnicza18.blogspot.com/2013/01/cukieraski.html

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna!!! ładne kolorki, buciki rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń