Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

piątek, 15 sierpnia 2014

Wakacyjne wyniki niespodziewajki :)

Tak, tak... trochę mi się zeszło ale... :P (zawsze jest jakieś ale) nie mówiłam kiedy będą wyniki  :P.
Los uśmiechnął się do:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.












tej 

szczęśliwej 
:)


GRATULUJĘ i proszę napisać do mnie wiadomość na maila w sprawie niespodziewajki :)


ale to nie wszystko :P

Pierwsza osoba która zostawi tu komentarz również otrzyma mały cosik :) tak na otarcie łez :) powiedzmy na pocieszenie.

Pozdrawiam was i dziękuję za udział w mojej zabawie!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie wygranym.Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje słodkości :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom, szczególnie Agnieszce, u której niedawno wygrałam wspaniały prezent.
    Dobro wraca :)
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Bardzo się cieszę, uwielbiam niespodziankowe wygrane!! :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń