Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

piątek, 19 kwietnia 2013

75. Zestaw różany

Miałam puste opakowania po herbatce dla dzieci i postanowiłam je wykorzystać :) Pojemniki służą mi teraz w kuchni jako pudełeczka na łakocie :) Taca była od zestawu z miseczkami ale miseczki wieczne nie są (zwłaszcza przy moim dzieciątku :P) to też postanowiłam je ozdobić do kompletu z pojemnikami. Strukturę zrobiłam dzięki gąbce :) przez co powierzchnia nie jest standardowo gładka :) Róże ozdobiłam jeszcze perełkami w płynie. Muszę się przyznać że bardzo lubię ten efekt :)


 Pojemniki mają pomarańczowe wieczka ale to chyba stało się ich urokiem :)


Taca ma róże tylko w dwóch przeciwległych po przekątnej rogach. Więcej nie dawałam aby nie było przesytu i efektu "nadźgania".


 I na koniec prezentacja całości :)

Zgłaszam pracę na wyzwanie różane w PWC 

Przypominam o trwającym candy u mnie :) Jeszcze dwa dni zabawa trwa :). Pozdrawiam i dziękuję za Wasze komentarze :)

15 komentarzy:

  1. Prawdziwe cudeńka wyczarowałaś:) Uwielbiam motywy różane:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak pieknie, o jak wytwornie..strasznie ładnie Ci wyszło, bardzo mi się podoba..i ten wzór..no ślicznie-:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplet udał Ci się rewelacyjnie... Co do pokrywek to masz rację... bardzo fajnie pasują do całości...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Faktycznie ten pomarańcz pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny, śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny komplet, a pomarańczowe wieczka dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę pojemniki na herbatę dostały dzięki Tobie nowe życie i razem z tacą stały się przeuroczym, kuchennym kompletem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super komplecik :=) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. suuper komplecik :) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie Ci to wyszło :)

    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zestaw wyszedł :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca piękna ;) Mam nadzieję że wygrasz wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń