Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

wtorek, 20 listopada 2012

42. Holly Jolly by Tux

Kartka świąteczna zainspirowana przez papier świąteczny i "zboczenie zawodowe" mojego męża (programisty) gdzie każdy pingwinek kojarzy mi się z logo Linuxa. 


Zdjęcia robiłam wieczorem ale dodam jeszcze jak zrobię w dzień.


Mało widać efekt piórek tutaj niestety.


Czapeczka i pomponik pokryłam piórkami a fioletowy prezent ma kokardkę z kordonka.
Tak oto zgłaszam ją na wyzwania:

Tutaj dodaję zdjęcie zrobione w dzień, niestety ciężko mi te piórka uchwycić :/




7 komentarzy:

  1. Świetna!!! I pingwinek na pewno nie zmarznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna praca, widziałam na forum i przyszłam popodziwiać tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pingwinek jest przeuroczy i przesympatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przesympatyczna karteczka! Ten pingwinek tutaj "wymiata" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ja i pingwinek też!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie!
    Zapraszam do mnie na candy:)---> koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pingwinki na święta :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia DT Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń