Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny, słowa, inspirację i i komentarze :)

sobota, 1 września 2012

12. Kwiatki ku słońcu - kurs

Postanowiłam podzielić się z Wami sposobem na kwiatki zrobione za pomocą dwóch dziurkaczy. Oczywiście pomysł przyszedł przypadkiem a efekt końcowy mi się bardzo spodobał! Kwiatki zastosowałam min. w pracy przedstawionej w poście poprzednim, ze zmienioną kolorystyką, a w poście "a star is born" można zobaczyć je chociażby na torcie.

1. Przydatne rzeczy są widoczne na zdjęciu. 
Dla przykładu wycięłam 8 kwiatków z zaokrąglonymi płatkami i 4 kwiatuszki ze smukłymi płatkami.


2.Wszystkie kwiatki "wytuszowałam" na brzegach.


3. Biorę 4 kwiatki z zaokrąglonymi płatkami i robię linie, wgniecenia (to samo można zrobić za pomocą wypisanego długopisu) tylko na końcach płatków.


4. Płatki kwiatów z pierwszego rzędu zagięłam za pomocą pincety (można by rzec "w poziomie"), z drugiego rzędu - płatki zgięłam w połowie po lini zrobionego wgniecenia, ku sobie.


Po niżej w przybliżeniu widać zagięty płatek za pomocą pincety. 


Na zdjęciu poniżej widok z innej perspektywy jak powinny wyglądać zagięcia.


4. Łączymy ze sobą poszczególne części.


5. Zwieńczeniem dobrze wykonanej pracy będzie zrobienie środków kwiatkom. Ja użyłam kleju z brokatem, nakładając po kropelce w sam środek ostatnich, wierzchnich kwiatków.
Oto skończone 4 kwiatki :)



5 komentarzy:

  1. świetny kursik! kwiatuszki są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pouczajaca lekcja- mam ochte spróbowac!

    dzieki za odwiedziny u mnie i udział w Cukierkobraniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sposób , chętnie kiedyś wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i kolejne fajne kwiatki do zrobienia

    OdpowiedzUsuń